Aanpak op maat

Geen één organisatie is hetzelfde. Daarom is ook elke aanpak anders. In 5 stappen leggen we uit hoe wij te werk gaan. Vanuit ons heeft jouw organisatie één aanspreekpunt. Wij regelen de rest.

1. Behoeftes inventariseren

We maken een afspraak voor een telefonische intake, waarin we kennis maken en jullie wensen als organisatie bespreken.

Beginnen we vanaf 0? Of heb je wellicht al één en ander op papier staan? Misschien zijn jullie al wat verder in de organisatie en wens je een aantal van onze activiteiten aan je bestaande planning toe te voegen.

Wil je de focus leggen op werkgeluk en duurzame inzetbaarheid of wil je juist collega’s prikkelen om nieuwe inzichten op te doen op het gebied van de eigen leefstijl?

Wij informeren en adviseren graag waar nodig. Zoals een geschikte locatie en manieren om collega’s aan te moedigen deel te nemen aan activiteiten.

2. Opzetje

Aan de hand van de intake gaan wij aan de slag met een persoonlijk plan van aanpak. Wij gaan in gesprek met derde partijen om aan jouw behoefte te voldoen. Eerst sturen wij een grove opzet van activiteiten en een globale indicatie van de kosten.

Daarna gaan we met elkaar in gesprek om dit plan te finetunen. Zo weet je zeker dat je uiteindelijk een krabbeltje zet voor wat je écht wilt gaan uitvoeren.

3. Enthousiasmeren

Voor een succesvolle uitvoering is het belangrijk om op de juiste manier belangstelling te geven aan het evenement binnen jouw organisatie. Deze aanpak kan verschillen per locatie, afdeling of doelgroep.

We maken een communicatieplan voor de beste aanpak in jouw organisatie. Lees daarom meer over hoe we dit bereiken op de communicatieplanpagina.

4. Uitvoering

Wij dragen zorg voor een logistieke planning en draaiboek, op basis van de geplande activiteiten. Ook zorgen wij indien nodig voor de intekenlijsten voor activiteiten voor de collega’s.

Daarnaast dragen we zorg voor alle communicatie tussen alle betrokken partijen, waardoor jij één aanspreekpunt hebt voor én tijdens het evenement. Zo kun je zelf ook genieten van een stoelmassage of yogasessie.

5. Feedback en afronding

Tijdens het evenement verzamelen wij feedback van de deelnemers en betrokken partijen op allerlei fronten. Optioneel kunnen wij deze feedback indien relevant verwerken in een rapportage. Afsluitend zullen we nog even contact hebben om het evenement door te nemen en tips en tops te bespreken.

Uiteindelijk ontvang je van ons één overzichtelijke factuur voor alle geleverde diensten.